Uczniowie z Radoczy na praktykach we Włoszech

23 maja 2018 12:37:26

  W dniach od 14.04.2018 r. do 12.05.2018r. 24 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy, kształcących się w zawodach: technik pojazdów samochodowych, technik logistyk oraz technik żywienia i usług gastronomicznych było uczestnikami projektu pt. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA, realizowanego w ramach projektu Erasmus+.

  

Uczniowie z Radoczy na praktykach we Włoszech

  Głównym celem przedsięwzięcia jest ułatwienie zatrudnienia młodzieży po ukończeniu nauki w technikum poprzez takie dostosowanie kształcenia w szkole, aby uwzględniało potrzeby pracodawców i współczesnego rynku pracy.

  Uczniowie odbywali praktykę w firmach o działalności zgodnej ze swoim zawodem, a więc w warsztatach samochodowych, w sklepach, w kawiarniach, cukierniach i restauracjach. Każdego dnia rozwijali swoje umiejętności i kompetencje zawodowe.

  Mieli możliwość pracy w międzynarodowych zespołach, doskonaląc praktyczną znajomość języków obcych, a pobyt we Włoszech poprzedziły przygotowania w kraju, które obejmowały m.in. przygotowanie językowe, kulturowe oraz pedagogiczno-psychologiczne.

  W ramach projektu zapewniono także zakwaterowanie w wieloosobowych apartamentach, wyżywienie oraz przejazd do Włoch, transport lokalny i ubezpieczenie.

  Uczestnicy projektu otrzymywali cotygodniowe kieszonkowe, a poza codziennymi obowiązkami w dni wolne od pracy odkrywali uroki tętniącej życiem Bolonii, zwiedzili Florencję i Wenecję oraz wypoczywali na plaży w Rimini nad Adriatykiem. Mieli okazję zapoznać się z lokalną kuchnią, kulturą i obyczajowością, a do Polski wrócili pełni niezapomnianych wrażeń i doświadczeń, które z pewnością wykorzystają w przyszłości w swoim życiu zawodowym.

Udostępnij na FacebookUdostępnij na Google+Udostępnij na Twitter

Dodaj komentarz

Pamiętaj! W internecie nie jesteś anonimowy.


Odśwież obrazek.

Przepisz tekst z obrazka

Komentarze

Redakcja serwisu Powiatlive.pl nie odpowiada za komentarze zamieszczone pod artykułami i nie utożsamia się z ich treścią. 

    Ostanio dodane