Konkurs Wiedzy o Krajach Anglojęzycznych

10 marca 2021 20:13:27

  Z angielskim przez świat razem z Zespołem Szkół CKU im. św. Jana Pawła II w Radoczy.

  

Konkurs Wiedzy o Krajach Anglojęzycznych

W ilu krajach angielski jest językiem urzędowym? 

Kiedy Królowa Angielska ma urodziny? 

Między innymi na takie pytania odpowiadali uczniowie szkół podstawowych w Konkursie Wiedzy o Krajach Anglojęzycznych "Z Angielskim przez Świat", organizowanym przez nauczycieli Języków Obcych z Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy. 

  

  Konkurs został  przeprowadzony w formule online w dniach 1-5.03.2021 r. dzięki współpracy z nauczycielami ze szkół podstawowych, którzy przygotowywali swoich uczniów merytorycznie do zmierzenia się z obszerną tematyką dotyczącą krajów anglojęzycznych.

  Podobnie jak w ubiegłym roku konkurs cieszył się popularnością, a konkurencja była bardzo duża - w konkursie udział wzięło 220 uczestników.  

  

  Tym bardziej na pochwałę zasługują NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH, którzy w konkursie zajęli premiowane miejsca:

1. Gabriela Charnas - ZSP im. Ks. Franciszka Gołby w Bachowicach
1. Karol Kornaś  - ZSP im. majora H.Sucharskiego w Spytkowicach

2. Radosław Smurzyński - ZSP im. Ks. Franciszka Gołby w Bachowicach
2. Adam Świdergał  - SP im. Henryka Sienkiewicza w  Laskowej

3. Mikołaj Świerguła - ZSP im. Ks.Franciszka Gołby w Bachowicach
3. Jakub Sołtys  - ZSP  im. majora H.Sucharskiego w Spytkowicach
3. Dagmara Bałys - ZSP im.  Tadeusza Kościuszki w Ryczowie

3. Magdalena Walczak  - SP nr 1  im. Jana Pawła II w Stanisławiu Dolnym.

  

  Organizatorzy konkursu serdecznie gratulują wysokiego poziomu wiedzy i bardzo dziękują za pomoc w jego organizacji nauczycielom z zaprzyjaźnionych szkół podstawowych na naszym terenie. 

Udostępnij na FacebookUdostępnij na Google+Udostępnij na Twitter

Dodaj komentarz

Pamiętaj! W internecie nie jesteś anonimowy.


Odśwież obrazek.

Przepisz tekst z obrazka

Komentarze

Redakcja serwisu Powiatlive.pl nie odpowiada za komentarze zamieszczone pod artykułami i nie utożsamia się z ich treścią. 

    Ostanio dodane